09137292595
09307256577

وصف کامل چادگان

این مطلب راهنمای شما عزیزان برای شناخت بهتر چادگان میباشد

دهکده فرهنگی تفریحی زاینده رود با مساحتی قریب به 700 هکتار به یقین یکی از بهتین و به یاد ماندنی ترین مناطق گردشگری مرکز یران میباشد که در این قسمت قصد داریم برای شما شرح مختصری در نحوه اقامت گرفتن و تفریحات این منطقه داشته باشم.

اگر اولین بار است که به چادگان سفر میکنید . اولین سوالی که به ذهنتان خطور میکند این است که ایا اینجا ایران است؟؟؟

طراحی و نمای رویایی دهکده سرسبزی و سبک ویلاهای داخل دهکده شما را یاد فیلمهای اروپایی که ویلاهای زیبا در دل چمن های خوشرنگ  دارد می اندازد. بله اینجا ایران است حاشیه دریاچه زاینده رود

این مطلب را تا اخر ادامه دهید همه چیز برای شما شرح داده شده…

به واسطه احداث سد زاینده رود رودخانه زاینده رود ابرگیری کرده و دریاچه زاینده رود را بوجود اورده است. نکته اینکه این دریاچه هیچ وقت خشک نمیشود اگر سی و سه پل خشک بود گمان نکنید زاینده رود خشک شده… (دریاچه همیشه اب دارد)

به واسطه وجود این دریاچه و اب و هوای بسیار مطلوب بخصوص در نیمه اول سال ، به همت سازمان عمران زاینده رود ، شهرک اقامتی ،رفاهی و تفریحی زاینده رود احداث گردیده و این فرصت بوجود امده که هموطنان عزیز از وفضای دل انگیز نهایت استفاده را ببرند.

البته چند شهرک اقامتی دیگرد (شهرداری-فرهنگیان- ذوب اهن- نیرو انتظامی و...) وجود دارند که از لحاظ مقیاس اندازه و امکانات رفاهی تفریحی قابل مقایسه با شهرک عمران زاینده رود(دهکده) نمیباشند.به غیر از فضای سبز زیبا،معماری بینظیر، ابوهوای مطلوب و دریاچه زاینده رود، دهکده دارای امکانات متععد رفاهی و تفریحی میباشد سعی بر وصف ان برای شما عزیزان داریم.

بعد اخذ اقامت در دهکده (راهنمایی اجاره ویلا در دهکده) شما قادر به استفاده از تمامی امکانات دهکده میباشید.

توضیح اینکه : درصورتی که اقامت در دهکده نداشته باشید از ورود شما به دهکده ممانعت به عمل میاید” داشتن اقامت برای ورود به دهکده الزامی باشد . اقامت گرفتن برای شما هم به عهده ما و امثال ما میباشد که در این زمینه فعالیت داریم.

بعد از ورود به دهکده و تحویل گرفتن مکان اقامتی خود (ویلا) و یک استراحت کوتاه میتوانید تعطیلات زیبای خودتون را شروع کنید.

اول از همه به شما عزیزان پیشنهاد می کنم یه گشتی با وسیله نقلیه داخل دهکده بزنید تا موقعیت و حد حدود دهکده براتون اشکار بشود.

اولین جایی که باید برید مرکز خرید دهکده است که بعد از میدان رز  جنب مسجد دهکده میباشد و امکاناتی از قبیل از دستگاه عابربانک ،نانوایی، سوپرمارکت، فست فود، خشک شویی و… در خدمت شما می باشند . مایحتاج اقامتتان را فراهم کنید . داخل دهکده همه چیز هست ، نیاز به حمل مایحتاج سفر خود از مبدا سفرتان ندارید.

بعد گشتن اولیه و اشنایی با دهکده بهتون پیشنهاد میکنم به سفره خانه دهکده که روبروی مرکز خرید میباشد یا شربت خانه و چایخانه سنتی که در انتهای مسیر پیاده روی در مسیر اصلی دهکده میباشد سری بزنید. البته با ماشین نمیتوانید به شربت خانه یا چایخانه بروید، در عوض میتوانید با درشکه یا قطار تفریحی دهکده به مقصد برسید.

از روز دوم به بعد که خستگی مسیر را فراموش کرده اید میتوانید به کلیه اماکن رفاهی و تفریحی دهکده سر بزنید

برای قدم زدن در هوای خنک ییلاق اماده شده و از رفتن به ساحل و ماهیگیری لذت ببرید. قایقسواری، شاتل، جت اسکی و غواسی را به همتون پیشنهاد میکنم.

واقعا اگر ماهیگیر خوبی هم نباشید میتوانید چند تا ماهی کپور بگیرید فقط از طعمه های خمیری استفاده کنید و گوشت به سر قلاب نزنید

حدود نصف روز را صرف ماهیگیری و اسکله خواهید کرد. بعد از کباب کردن و خوردن ماهی که خودتان شکار کردید با کلی زحمت، واقعا به یک چرت کوچک احتیاج دارید.

البته اگر حال گرفتن و پختن ماهی ندارید 2تا رستوران خیلی خوب در دهکده فعالیت میکنند که یکی نزدیک اسکله و دیگری رستوران بانک مسکن واقع در میدان رز میباشد که انصافا غذاهای با کیفیتی ارایه میدهند.

برای بعد از ظهر قدم زدن در دهکده و گذراندن وقت در چایخانه یا شربت خانه و یا پارک ماشین های شارژی که برای کودکان زیر 9 سال مناسب میباشد را برای شما پیشنهاد میکنم.

کارتینگ: حتما یه سر به کارتینگ دهکده بزنید قدرت موتور های ماشین های دهکده نسبت به جاهای دیگه ای که بنده رفتم بالا تر و هیجان بیشتری بهتون میده

پینت بال: اگر به صورت جمعیتی( بالای 6نفر) به دهکده سفر کرده اید  حتما یه سر به پیست پینت بال واقع در سایت خانواده دهکده زاینده رود بزنید. یکی از بهترین خاطرات سفرتان در میدان جنگ خواهید داشت. اگر باجناق هاتون یا جاری های گلتون هم همسفرتان هستند که دیگه حتما یه سر برید تخلیه روحی و روانی میشه ادم. والا… ( از قبل باید رزرو شود. یک روز قبل به پیست بروید و بیعانه بدهید مسول مربوطه براتون رزرو خواد کرد)

توضیح اینکه پینت بال و کارتینگ در یک حدوده میباشند و یه طوری برنامه ریزی نمایید که هر دو را در یک وعده گردشی به پایان برسانید.

بعد از ظهر یه سر به زمین چمن دهکده یا سالن ورزشی دهکده که هر دو رایگان میباشند بزنید. حتی اگر جمعیت کمی دارید اونجا معمولا افرادی هستند که دنبال یار میگردند

پیست اسب سواری: یک نصف روز را برای اسب سواری اختصاص دهید . مانژ حرفه ای با مربی های زبده که واقعا باعث میشه از اسب سواری توی اون محیط زیبا لذت ببرید، یاد فیلم های هالیوودی خواهید افتاد.

سایت دوچرخه سواری ، زمین تنیس، بدمینتون، پیست اسکیت، زمین والیبال، شهر بازی، بارک بادی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از مکان هایی هستند که میتونید از بازدید از انجا لذت ببرید.

ادامه دارد...

ارسال دیدگاه

منتظر شنیدن نقد ها و نظرات شما هستیم...